MISJA: DZIAŁAMY WSPÓLNIE NA RZECZ ODPOWIEDZIALNEGO HANDLU DOSTĘPNEGO
DLA WSZYSTKICH
Szanujemy konkurencję:
Antoine Leveilley – Prezes Zarządu
Strategia podatkowa
Poniżej prezentujemy informacje o realizowanej strategii podatkowej poszczególnych latach przez firmę Schiever Polska Sp. z o.o.
Strategia Podatkowa 2023
NASZ CEL: ZADOWOLENIE NASZYCH KLIENTÓW
NASZ CEL: PODNOSZENIE STANDARDÓW POSTĘPOWANIA WOBEC NASZYCH KONTRAHENTÓW
W jaki sposób budujemy pozytywne relacje z naszymi dostawcami?
NASZ CEL: WZMOCNIENIE WIZERUNKU ODPOWIEDZIALNEGO PRACODAWCY
Zapewniamy szkolenia i rozwój poprzez:
Każdego dnia staramy się poprzez różne nasze działania kształtować właściwą kulturę organizacyjną przedsiębiorstwa, zwłaszcza kulturę pracy, oraz regulować relacje wewnątrz firmy, a także pomiędzy firmą i jej bezpośrednim otoczeniem w zgodzie z naszymi wartościami.
6 FILARÓW SPOŁECZNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI SCHIEVER
Grupa Schiever w Polsce realizuje strategię zrównoważonego rozwoju poprzez odpowiednie działania w zdefiniowanych kluczowych obszarach, powiązanych z głównymi interesariuszami, którymi są dla nas:
Na koniec 2020 roku nasze sklepy uzyskały pozytywną ocenę systemu produkcji ekologicznej i tym samym uzyskały certyfikaty rolnictwa ekologicznego, wydane przez odpowiednią jednostkę certyfikującą systemy jakości żywności, w zakresie przetwórstwa, sprzedaży, obrotu i wprowadzenia na rynek produktów ekologicznych.
Naszą ambicją jest propagowanie zdrowej żywności wolnej od pestycydów, metali ciężkich antybiotyków oraz upraw, które wzrastały w czystym niezanieczyszczonym środowisku.
Propagując żywność BIO wpływamy na świadomość naszych klientów, wykorzystując naturalne procesy produkcji łącząc przy tym przyjazne środowisku praktyki gospodarowania.
Kupuj świadomie
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów, sklepy bi1 przystąpiły do ogólnopolskiej kampanii „Produkt polski”, zorganizowanej przez Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi.
Wybierając w naszych sklepach żywność z oznaczeniem „Produkt polski”, konsumenci mają pewność, że została ona wytworzona na terenie Polski i na bazie rodzimych surowców.
Do końca 2025 roku, wypełniając zobowiązania naszej grupy dotyczące polityki zrównoważonego rozwoju oraz oczekiwania Polaków, sukcesywnie wycofujemy ze sprzedaży jaja od kur z chowu klatkowego.
Zgodnie z wytycznymi, maksymalna ilość kur noszących miano z wolnego wybiegu, na jeden hektar terenu wynosi 4 metry kwadratowe na jednego osobnika. Tego typu hodowla pozwala uzupełnić dietę kur w składniki odżywcze prosto z natury. Dzięki temu jaja kurze posiadają w swoim składzie więcej wartości odżywczych.
Na koniec czerwca 2025 roku w naszej ofercie jaj, 23% stanowiły jaja z chowu klatkowego, natomiast aż 77% stanowiły jaja z chowu alternatywnego: chowu ekologicznego oznaczone symbolem 0, wolnego wybiegu oznaczone symbolem 1 oraz jaja z chowu ściółkowego oznaczone symbolem 2.
Grupa Schiever sprzedając Polskiego karpia, gwarantując najlepszą jakość, angażuje się w odpowiedzialną konsumpcję.
Od 10 września 2018 roku jesteśmy Sygnatariuszem Karty Różnorodności w Polsce!