Poznaj naszą historię
Przez ponad 147 lat, grupa Schiever, z rodzinnej firmy stworzonej w 1871 roku przez Euphémie Schiever, zarządzanej kolejno przez Georges i Jacques Schiever, obecnie kierowanej przez Vincent Picq, Prezesa Zarządu oraz Pierre Courgeon, Przewodniczącego Rady Nadzorczej stała się znaczącym hurtownikiem artykułów spożywczych i przemysłowych.
image
1871
Rok założenia. Euphémie Schiever tworzy przedsiębiorstwo, zajmujące się handlem winami oraz napojami alkoholowymi we Francji.
image
image
2001
Schiever Polska otwiera swój pierwszy hipermarket Auchan w Polsce.
image
image
2015
Otwarcie 7 hipermarketów bi1 w Polsce.
image
image
2015
Pierwszy salon odzieżowy Kiabi w Polsce.
image
image
2016
Otwarcie hipermarketu Auchan w Tadżykistanie.
image
Oferta
logo
Zdrowo, tanio, z pasją
bi1 to marka własna Grupy Schiever. We Francji istnieje ponad 20 sklepów bi1, w Polsce od 2015 roku mamy już 7 hipermarketów bi1. Marka stawia na kompleksowość zakupów oraz dobrą jakość produktów w relatywnie niskich cenach. bi1 wyróżnia szeroki wybór świeżych owoców i warzyw, a na dziale tradycja - smaczne wyroby własnej produkcji i z własnej wędzarni.
logo
Auchan i życie się zmienia
Grupa Schiever współpracuje z Auchan Polska.
Pierwszy nasz sklep otworzyliśmy w Polsce w 2001 roku w Zielonej Górze.
W maju 2007 powstał nasz sklep Auchan w Raciborzu. W 2016 roku otworzyliśmy swój pierwszy hipermarket Auchan w Tadżykistanie.
logo
Happy fashion, happy prices
Kiabi to marka odzieżowa numer 1 we Francji, pod względem wartości i ilości sprzedanych produktów. Posiada ponad 500 punktów sprzedaży w 18 krajach. W Polsce mamy 3 salony: w Warszawie i w Gdańsku oraz otwarty w 2018 roku we Wrocławiu. Kiabi jest marką oferującą modę w niskich cenach dla całej rodziny. Poza aktualnymi kolekcjami odzieży dla kobiet i mężczyzn, Kiabi wyróżnia się szerokim wyborem produktów dla dzieci w każdym wieku oraz ofertą dla kobiet w ciąży, czy ofertą ubrań w rozmiarach powyżej XXL.
Nasza filozofia

Inna idea wielkiej dystrybucji

  • jesteśmy odpowiedzialni w biznesie
  • stosujemy zasady ładu korporacyjnego
  • podejmujemy działania zgodne z obowiązującymi przepisami prawa
  • odnosząc się do naszych wartości Szacunek, Energia, Niezależność – promujemy zasady, standardy oraz etyczne zachowania w relacjach biznesowych i pracowniczych

Szanujemy konkurencję:

  • kierujemy się zasadą uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców
  • promujemy aktywne i uczciwe współzawodnictwo
  • zgodnie z zasadą „fair play” pozyskujemy klientów etycznymi metodami
  • od 2010 roku jesteśmy sygnatariuszem Kodeksu Dobrych Praktyk POHiD (Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji)

 

Antoine Leveilley  – Prezes Zarządu 

image
Dostawcy

NASZ CEL: PODNOSZENIE STANDARDÓW POSTĘPOWANIA WOBEC NASZYCH KONTRAHENTÓW

W jaki sposób budujemy pozytywne relacje z naszymi dostawcami?

  • stosujemy uczciwe praktyki rynkowe
  • od 2010 roku jesteśmy sygnatariuszem Kodeksu Dobrych Praktyk POHiD (Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji) regulującego m.in. standardy współpracy firm zrzeszonych z Dostawcami
  • kierujemy się zasadami uczciwej konkurencji przy wyborze dostawców i wykonawców
  • prowadzimy działania pozbawione znamion korupcji
  • dotrzymujemy tajemnic handlowych
image
Pracownicy

NASZ CEL: WZMOCNIENIE WIZERUNKU ODPOWIEDZIALNEGO PRACODAWCY

  • budujemy relacje opartych na naszych 3 wartościach: Szacunek, Energia i Niezależność
  • promujemy równość w miejscu pracy poprzez politykę równych szans oraz przeciwdziałanie dyskryminacji
  • zapewniamy świadczenia socjalne: bony świąteczne, paczki, karnety sportowe, dofinansowanie do wczasów
  • oferujemy prywatną opiekę medyczną dla pracowników i ich rodzin oraz grupowe ubezpieczenie na życie
  • budujemy karierę w SCHIEVER poprzez rekrutacje wewnątrz grupy i możliwość awansu wewnątrz struktury spółki (awans zarówno poziomy jak i pionowy)
  • dbamy o bezpieczeństwo i zdrowie i tym samym zapewniamy bezpieczne miejsca pracy
  • stosujemy jasną komunikację wewnętrzną
image
Szkolenia

Zapewniamy szkolenia i rozwój poprzez:

  • programy wdrożenia pracowników na stanowisko pracy obejmujące zarówno wiedzę jak i ćwiczenia praktyczne,
  • programy szkoleniowe dla poszczególnych grup stanowiskowych pogłębiające wiedzę na stanowisku oraz umożliwiające rozwój kompetencji,
  • możliwość samokształcenia poprzez dostęp do platformy e-learningowej oferującej szkolenia z różnych obszarów,
  • działania zespołu trenerów wewnętrznych wspierającego implementację nowej wiedzy i umiejętności bezpośrednio w miejscu pracy
image
Kodeks dobrych praktyk

Każdego dnia staramy się poprzez różne nasze działania kształtować właściwą kulturę organizacyjną przedsiębiorstwa, zwłaszcza kulturę pracy, oraz regulować relacje wewnątrz firmy, a także pomiędzy firmą i jej bezpośrednim otoczeniem w zgodzie z naszymi wartościami.

6 FILARÓW SPOŁECZNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI SCHIEVER

Grupa Schiever w Polsce realizuje strategię zrównoważonego rozwoju poprzez odpowiednie działania w zdefiniowanych kluczowych obszarach, powiązanych z głównymi interesariuszami, którymi są dla nas:

  • klient,
  • społeczności lokalne,
  • pracownik,
  • dostawcy,
  • środowisko,
  • etyka.
image
Różnorodność i polityka równych szans

Od 10 września 2018 roku jesteśmy Sygnatariuszem Karty Różnorodności w Polsce!

  • W procesie rekrutacji kierujemy się znormalizowaną, rzeczywistą oceną umiejętności, wyłaniając kandydatów wyłącznie na podstawie obiektywnych kryteriów
  • Zapewniamy równe szanse rozwoju zawodowego: awans wewnątrz struktury spółki bez dyskryminacji ze względu na płeć, pochodzenie etniczne lub społeczne, religię, czy wiek
  • Wspieramy różnorodność kadry managerskiej: kobiety na stanowiskach managerskich to aż 71% naszej kadry
  • Zatrudniamy osoby z niepełnosprawnościami oraz korzystamy z usług kontrahentów zatrudniających takie osoby
image
Odpowiedzialna konsumpcja

Grupa Schiever sprzedając Polskiego karpia, gwarantując najlepszą jakość, angażuje się w odpowiedzialną konsumpcję.

  • Ubój naszych karpi odbywa się w warunkach zapobiegających cierpieniu
  • Jesteśmy za humanitarnym traktowaniem zwierząt
  • W naszych sklepach w Polsce w bi1 oraz Auchan nie sprzedajemy żywych karpi.
image
Ambasadorzy
Honorowy tytuł Ambasadora Produktu przyznawany jest osobom wyróżniającym się szczególnymi umiejętnościami, działaniami, aktywnością i zaangażowaniem w wykonywaną pracę. Poniżej przedstawiamy kilku z naszych Ambasadorów.
image
Urszula
Ambasador Działu Tekstylia
image
Bożena
Ambasador Działu Piekarnia
image
Elżbieta
Ambasador Działu Zabawek
image
Agnieszka
Ambasador Działu Cukierni
image
Paulina
Ambasador Działu Kosmetyków
image
Iwona
Ambasador Działu Tradycji i Serów
image
Tomasz
Ambasador Działu Wędkarskiego
image
Elżbieta
Ambasador Działu Zdrowej Żywności
image
Michał
Ambasador Działu Rybnego i Wędkarstwa