MISJA: DZIAŁAMY WSPÓLNIE NA RZECZ ODPOWIEDZIALNEGO HANDLU DOSTĘPNEGO
DLA WSZYSTKICH
Szanujemy konkurencję:
Antoine Leveilley – Prezes Zarządu
NASZ CEL: ZADOWOLENIE NASZYCH KLIENTÓW
NASZ CEL: PODNOSZENIE STANDARDÓW POSTĘPOWANIA WOBEC NASZYCH KONTRAHENTÓW
W jaki sposób budujemy pozytywne relacje z naszymi dostawcami?
NASZ CEL: WZMOCNIENIE WIZERUNKU ODPOWIEDZIALNEGO PRACODAWCY
Zapewniamy szkolenia i rozwój poprzez:
Każdego dnia staramy się poprzez różne nasze działania kształtować właściwą kulturę organizacyjną przedsiębiorstwa, zwłaszcza kulturę pracy, oraz regulować relacje wewnątrz firmy, a także pomiędzy firmą i jej bezpośrednim otoczeniem w zgodzie z naszymi wartościami.
6 FILARÓW SPOŁECZNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI SCHIEVER
Grupa Schiever w Polsce realizuje strategię zrównoważonego rozwoju poprzez odpowiednie działania w zdefiniowanych kluczowych obszarach, powiązanych z głównymi interesariuszami, którymi są dla nas:
Od 10 września 2018 roku jesteśmy Sygnatariuszem Karty Różnorodności w Polsce!
Grupa Schiever sprzedając Polskiego karpia, gwarantując najlepszą jakość, angażuje się w odpowiedzialną konsumpcję.
Kupuj świadomie
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów, sklepy bi1 przystąpiły do ogólnopolskiej kampanii „Produkt polski”, zorganizowanej przez Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Wybierając w naszych sklepach żywność z oznaczeniem „Produkt polski”, konsumenci mają pewność, że została ona wytworzona na terenie Polski i na bazie rodzimych surowców.